Utgång

Tanken var att åka ner till Hana idag men fick ett sms av en vän och hon frågade om jag vela följa med ut på krogen ikväll, visst vela jag det. Det var ett tag sedan jag var ute sist.
 
Sen krashade det med träffen med Hana, eller egentligen så har det inte blviit någon krash. Men jag skulle bli oerhört stressad och troligtvis skulle allt gå åt h*lvete. Så jag har lovat Hana att åka ut till dem på måndag då jag ändå inte har skola. 
 
Ska äta någonting nu, vid 3 tiden kommer Cornelia med min dricka som har varit hos henne sen flera vecor tillbaka haha. Den kommer till användning ikväll kan jag säga, alkoholen är så attans dyr på krogen och det är inte kul för en fattig student.
 
Nåja, har varit ute med prinsen, ska träna lite trix eller lite lydnadsövningar med honom snart. Vid 19-19.30 dyker Wictoria upp och ska fixa mitt hår inför ikväll. Hon är grym på att fixa hår. Ska passa på att måla ina skitiga naglar så att min vackra blånagel inte syns efter att Izor råkat bita min i tumnageln istället för i kamprullen när vi tränade.
 
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0