Terv mys

Tänkte träna Izor om en liten stund, måste bara samla mig lite. Avslutar nog träningen med ett inomhussök. Nu blir det fokus på lydnad. Kanske till och med går ut och tränar istället. Det tråkiga är bara att gräsmattorna är så jäkla blöta nu och det är stor risk för en till regnskur när som helst. Ser att mörka moln är i närheten. Suck, att det inte kan sluta regna. Man blir deprimerad utav regn! 
 
Inte har jag någon träningskompis här i närheten heller, det är lite halvtrist. Nåja, förr eller senare så dyker det nog upp någon som vill träna ihop. Hoppas jag. Annars får jag planera in med tjejerna i klassen. 
 
Tänkte ta en sväng till klubben i helgen eventuellt eller nästa och se om de burit ut agility hindrerna än. Det vore himla kul om vi kunde åka ut och köra lite.
 
Nä, dags för träning nu. Ser ut som att vi kommer att få hålla oss inomhus, molnen ser inte speciellt trevliga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0