Skolan

Inatt hade jag hemsk ångest och var riktigt deppig, somnade inte föränn tidigt på morgonen. Självklart kom jag försent till skolan men det verkade inte göra så värst mycket. 
 
Pratade med min mentor och vi kom fram till att jag inte ska ha ALP på Gävleborgs zoo. Jag vill verkligen ha praktik och personalen är så härlig där men eftersom mitt mående sviktar väldigt mycket just nu så känns det både fel för mig och för min praktikplats om jag kanske dyker upp jätte deppig en dag osv.
 
Kommer att vara i skolan istället, göra lite rester och sånt. Det blir nog bra.
 
Ska snart bege mig till bussen för att åka till psyk och prata lite, efter det ska jag bara ta det lugnt. Hade tänkt att ta en cykeltur med Iz men eftersom det regnar så förbaskat mycket nu så skippar vi det idag. Kanske till helgen.
 
Ska kamma ur lite underull från honom nu innan jag sticker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0