Skitväder och inomhusträning

Izor fick hämta olika föremål som jag lagt i hans bädd idag, har ingen ork att gå ut. Har inte ens tittat till kaninerna så ska göra det strax. Mat och vatten har de fått iallafall.
 
Placerade ett tuggben, en gummiring, en boll och ett gummi ben i Izors bia bädd och bad honom hämta de olika föremålen. Han blev lite förvirrad då jag ba honom hämta gummiringen då jag inte satt något komando på det, detsamma gäller gummibenet. Men han hämtade tillslut alla föremålen och var nöjd. Ska inte träna så mycket mer med honom idag.
 
Imorgon åker vi ut till Skutskär och tränar lydnad. Behöver lite störning, samt någon som kan se utifrån om Izor slarvar eller om jag är på något helt annat ställe. Haha, så virrig som jag är.
 
Ska snart sova för att orka ta mig upp imorgon, måste packa väskan med allt som ska med också, kommer att ha en nöjd terv imorgon. nu har han inte fått något ordentligt träningspass på 2 dagar men han är cool, lite understimulerad ser jag att han är när han går omkring och inte riktigt finner sig till ro men matte orkar inte 7 dagar i veckan och jag vet att han inte är en hund som klättrar på väggarna, däremot blir han j*vligt dryg när man väl kommer ut istället.
 
dricker cola och äter melon just nu, sömnmedicinen börjar verka så snart blir det godnatt från våran sida. 
Hoppas ni har haft en trevlig lördagskväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0