Mycket gjort på kort tid

Nu har jag äntligen satt mig till rätta, ögonen går nästan i kors på mig. 
Vaknade runt tio över 11 och fick panik. Skulle varit i skolan och matat djuren kl 11. Fick ett sms utav Emma som undrade när jag skulle komma, skrev att jag skulle bli sen men att jag skulle göra allt för att skynda mig. När jag klev upp ur sängen blev jag yr och var tvungen att lägga mig igen. Fick sen ett sms av Emma att djuren hade fått mat och rent i sina burar och att hundarna var rastade, skickade iväg ett sms till min lärare samt till min mentor. Min lärare tyckte att jag skulle ta ledigt idag och min mentor såg ingen andledning till att jag skulle gå till skolan när allt redan var klart.
 
Klev tillslut upp och gosade lite med Izor innan jag toppade ner långlinan i väskan och en boll. Vi gick en kortis så att han fick kissa av sig och sen gick vi till baksidan vid mig och kastade boll en stund innan vi fortsatte promenaden. 
 
Väl hemma så stretchade jag honom och därefter blev det kloklippning samt lite pill på tänderna. Nu ligger han och avnjuter en bit tjurmuskel och jag dricker en energidryck. Det var riktigt kallt idag och värken i kroppen vägrar att släppa så vi får träna lite sök inomhus för att trötta ut hjärnan och sen får han pyssla lite med aktiveringsbollen.
 
Känns som att det blir en tidig kväll för mig. Är sjukt trött redan nu. Eller så har jag inte bara vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0