Långpromenad

Träffade Sabina och hundarna kl 20 i 2 och vi gick till bollan och studerade änderna där i 2 timmar. Hundarna fick passivitetsträning och terven la sig ner tillslut. Haha, han ska ju ha håll på allt. Precis allt. Passivitet kan man aldrig träna förmycket av och bollan är ett perfekt ställe att träna på. 6/10 hundmöten gick jätte bra. Men gå i koppel vet han inte vad det betyder. Hemvägen gick han iallafall kanonfint med slakt koppel. Att han går lite framför bryr jag mig inte om så länge han inte drar. 
 
Vi promenadera i Vallshage och fortsatte in i en skog vid Lexe, gick omkring i bollan och tränade sen passivitet i stan tills Sabinas buss kom. 
 
Är hemma nu, mina fötter känns helt möra, och huvudvärken ska vi inte tala om. Men det har varit en fantastisk dag med trevligt sällskap. Nu har jag en bra trött terv som ligger och sover i sängen.
 
Inte nog med det så tog Izor årets försts dopp idag, det måste ha varit jätteskönt för honom att få svalka sig. Haha, inte nog med det vurpade halva jag i vattnet när Izor skulle hämta en pinne och mina känglor blev dygnsura och en bit upp på jeansen med.
 
Nu ska Iz och jag snart hem till Robin och se en film, efter det ska vi hem och jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Var inne och kolla lite på petfynd.se och så såg jag den här bilden och tyckte jag kände igen den från din blogg!

Du kanske har gett dem tillåtelse att använda den bilden, men tänkte bara tipsa om det ifall så inte är fallet :P

Här är en länk http://www.petfynd.se/senast-inkommet/millers-klotang.html

Svar: Hej! De har min tillåtelse att använda bilden. Men tack att du hörde av dig. Om du skulle upptäcka fler bilder som jag har fotat på nätet så vore det jätte gulligt om du hörde av dig till mig. :)
Mandana Veysi

2013-04-22 @ 09:21:17
URL: http://livetmedalvina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0