Hundträning typ

Åkte till Skutskär med 11.19 bussen och mötte upp Sabina, efter en liten stun kom Sofia, hennes pojkvän och deras svenska lapphund som de har på prov. Det blev en del skällande men tillslut ignorerade Izor lapphunden. Framsteg, framsteg! Tråkigt nog blev han däremot rätt stressad och ofouserad när lapphunden skällde konstant under träningen. Blev lite linförighet och en platsliggning. 
 
Sabina gav Sofia och hennes pojkvän tips på vad de kunde aktivera hunden med så att han fick någonting att tänka på, vi körde även lite budföring och sök.
 
Efter det åkte vi till stan, gick hem till Robin och drack en kopp kaffe och sen gick vi en promenad med Izor i det härliga vädret. Kom hem för 1,5 timme sen drygt och pappa kom med kinamat. jag som sa till Robin hur mycket jag vela äta kina idag. Haha.
 
Izor ligger totalt utslagen på golvet och jag är rätt slut jag också. imorgon blir det en tur till Skutskär igen för att träffa Hana och Aska. ♥
 
Nu ska jag äta lite chips och dricka cola! Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0