Full rulle

Kom hem för en kvart sedan och har lyckats trycka i mig en halv pizza (blev tvingad av pappa då han fick reda på att jag knappt ätit idag). 
 
Hur har dagen varit då? Jorå den har varit bra. Emma och jag lattjade omkring i skolan när vi fixade åt djuren, sen tog vi med oss Nix och Kummin ut på stan och satt i solen för lite passivitetsträning. Efter ett tag gick vi tillbaka och jag bestämde mig för att borsta Nix. Och visst ifck jag det, haha. Min lärare blir bara glad när jag pysslar med hans päls (pälsnörd som jag är). Redde ut tovor och fick bort en jäkla massa päls. Blev inte sådär supernöjd men det fick räcka. Nix var extremt duktig och stod helt stilla när jag höll på med pälsen, inte ett pip ifrån honom. 
 
Efter att jag gjort det gick Emma och jag på stan och solade en sväng, därefter gick vi in på Gina och tittade om vi hittade någonting roligt men det gjorde vi inte. Efter det träffade vi Hille.
 
Träffade även Cornelia en sväng på stan och efter det mötte jag upp pappa och gjorde ett ärende. Nu sitter jag här. Ska strax bege mig hem till Robin. Få se vad vi hittar på. Iz hänger med såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0