Fryser

Det är så kallt! Usch, fryser jätte mycket.
 
Idag åkte vi med klassen till Högbo och tittade på handikappsridning. Det var världens vackraste tinker där, den hade en vit, lång, vacker man. Åh en drömhäst!
 
När vi skulle gå var alla rejält frussna, det är inte speciellt varmt i ett ridhus om man säger så. Vi åkte till Gävle och sen slutade vi, gick hem stelfrusen och fick för mig att storstäda rummet. Jahapp, Skurade golvet, dammsög, torkade lister osv. Izors bädd torkade jag ren och hans filt skakade jag av. Resultatet blev helt enkelt ett riktigt rent och fräsht rum! Är jätte nöjd över vad jag gjort idag.
 
Har precis smällt i mig en vegansk pizza, sen ska jag träna lite freestyle med prinsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0