Freestyle uppvisning och fotografering

Freestyle uppvisningen gick väl sisådär, fick imporovisera en hel del då jag blev så förvirrad men det gick iallafall bra! Vi hade roligt och det är det absolut viktigaste. Izor var väldigt ofokuserad och seg, det måste ha berott på att jag körde slut på honom igår. Nu har jag lärt mig en läxa, att inte köra totalt slut på hunden dagen innan uppvisning. 
 
Nåja, efter skolan följde Cornelia och Walle med hem till oss och hon lånade Izors tratt att ha på Walle i ett par dagar. När W ändå var här så passade jag på att fotografera lite.
 
Nu ska jag äta någonting, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Izor är trött och sover och jag är riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0