Finslipning

Tränat lite med prinsen inomhus. Tog in ett kaninhinder för att se om han vela hoppa över det. Icke, men tillslut så förstod han vad jag menade. Blev lite fritt följ i mitt lilla (egentligen stora rum), fotposition och apportbocken. 
 
Efter det fick han hämta tuggben som jag lagt lite här och var i lägenheten, tänk att han hämtade rätt ben varje gång fast jag försökte göra det extra svårt för honom att gnugga det ena benet mot det andra. 
 
Nu ligger han och sover, imorgon är det skola och det ska regna hela dagen enligt SMHI. Jippi eller vad säger man?  på lördag ska vi titta på IPO och förhoppningsvis blir det en tur till Hemlingby med Denise och Herkules så grillar vi lite mat där. Vore jätte mysigt då vädret tydligen ska bli bra!
 
Är helt slut i huvudet nu, ska kolla på en film nu och sen sova. 
Bjuder på en bild på prinsen som dykt upp på bloggen tidigare, dock inte redigerar. Bilden blev riktigt snygg med den här redigeringen. Min snygga terv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0