Dogparkour

Emma och jag tog en längre sväng med hundarna idag och gick till Boulogerskogen med Frasse, Svante och Kummin. Vi utnyttjade det vi hittade och lät hundarna balansera/gå över, klättra på osv. De hade det kanonroligt. Bilder på det kommer senare. Här kommer några bilder på prinsen. 
 
När jag kom hem iallafall så tog jag med mig Izor ut och tränade läggande och det blir bara bättre och bättre. Ställande under gång tränade vi också på lite men hade mest fokus på läggandet. 
 
Sedan fick ha hämta apporten 3 gånger, efter det blev det bolllek. När vi kom hem strechade jag honom och har dammsugit rummet. Ska snart gå ut i köket och göra någonting att äta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0