Dåligt på bloggfronten

Jag hade för mig att jag skrev ett blogginlägg igår kväll men tydligen har jag inte gjort det
I vilketfall så gick jag och Izor en längre sväng på sista kvällspromenaden, vi var väl ute i 1,5 timme eller något i den stilen. Gick runt här på Brynäs och sen på Öster och vidare mot Gävle strand. På vägen hittade jag ett ensamt läderhalvstryp som kedjan hade rostat på ganska rejält. 
 
Och jag som alltid ska komma på ideér bestämde mig för att ta med mig halsbandet hem och byta kedja men det behövdes inte. Satt och skrubbade halsbandet i någon timme och idag hällde jag lite ketchup på det och skrubbade och kedjan ser väldigt fräsh ut! Det bästa av allt är att den passar Izor. 
 
Jag har länge letat efter ett läder halvstryp med kedja och nu fick jag ett gratis. Inte helt fel. 
 
Vaknade kl 9 imorse, alltså för en timme sen. Ska äta någonting och sen ta med mig Izor ut för att träna och eventuellt följer kameran med så det kommer några dagsfärska bilder. 
 
Så här ser halsbandet ut nu. Igår kväll var kedjan stenhård pga rosten men nu är den följsam och blänker lite till och med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0