Dagen

Här kom det en bildbomb med dagsfärska bilder på prinsen. Inte de bästa bilderna men jag tyckte om dem. 
 
Just nu är jag riktigt trött! Har varit i skolan och pluggat, har äntligen lämnat in ett arbete. Känslan att få någonting gjort är obeskrivbar. Det känns så skönt att få trycka på "skicka" knappen och veta att jag klarat ännu en grej. 
 
Jag vet att jag har F i nästan alla ämnen, jag vet att jag kommer att få gå om ett år men det gör inget. Jag vill varken fuska till mig mina betyg eller gå in i väggen för att jag pluggar dygnet runt. 
Jag får helt enkelt stå ut i ett år till och ta igen det jag missat, det blir nog bra tillslut!
 
När vi hade slutat gick vi och åt och efter det gick jag hem och tog med mig Iz, långlinan och en boll. Vi gick först en promenad och sedan kasta vi boll på baksidan vid mig. Äntligen är det gräs där nu så vi kan komma igång med träningen. Vi kastade iallafall boll i någon timme och efter det gick vi en lite längre sväng och Izor klarade tt hundmöte med 1m avstånd! Fy f*n vad stolt jag var.
 
Jag märkte själv hur spänd jag vart men gav mig f*n på att vi skulle gå förbi den där hunden. Tog ett djupt andetag och försökte slappna av så gott jag kunde, Izor drog lite extra och spämde sig lite. Pratade lite med honom under mötet och vips så hade vi kommit förbi hunden utan något stort jäkla drama. Det kändes toppen!
 
Nu ligger han helt utmattad och halvsover. Har lust att sova ja med men det kan jag inte göra nu, då vaknar jag inatt och kommer inte att kunna somna om.
 
Ska spela lite sims och kolla vad jag kan laga för käk idag, bloggar kanske senare. Och föresten, vad kul att det är så många som följer mig på Instagram. Drygt 160 personer, känns riktigt roligt faktist. Är du en utav dem? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0