Bollan

Ska snart bege mig mot stan för att möta S så ska vi gå till boulognerskogen och studera änder. Iz följer med , han behöver verkligen träna passivitet.
 
Igår hade vi iaf jätte roligt, åkte till Hille och förutom Emma var det Carl, John och Oskar på plats. De andra hade tydligen gått innan jag hann komma dit. Vi grillade, lyssnade på musik och sjöng. Haha, det var riktigt trevligt faktist trots att Izor inte var med.
 
När Oskar och John skulle bege sig in mot stan gick vi till Emma för att hämta lite packning då hon och Carl sov över hos mig. Vi spelade Sims till 3 på morgonen. Sen somnade dem och jag spelade till halv 4 innan jag somnade tillslut. 
 
Det här ska vi absolut göra om igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0