Bada

Var ut och tränade med Izor en sväng vid 12 tiden men han var inte alls med så jag avbröt träningen när jag såg att han inte alls var med på banorna och istället kastade vi lite boll i en timme och så blev det en hel del fotograferande såklart. 
 
När vi kom hem var Izor rätt så trött, strax därefter bestämde Denise och jag träff kl 3 för en promenad i Boulognerskogen.
 
Vi hann inte så långt in i bollan innan vi beslutade oss för att gå till Testeboån istället och låta hundarna bada. Herkules som är rädd för vatten gick i men simmade inte. Ett STORT framsteg för honom. Izor skuttade omkring i vattnet och simmade efter pinnar som en galning. 
 
Nu när det är så varmt och skönt på dagarna ska jag passa på att utnyttja det för hundsim för att bygga upp muskler på honom. Han har tappat en del under vintern.
 
Om en stund kommer Emma hit och sen drar vi ut till Boulognerskogen och grillar med några vänner till henne. 
Föresten så vann jag precis en tävling på facebook. Ett brandkit. förhoppningsvis behöver det inte användas men det är alltid bra att ha hemma utifall att man skadar sig.
 
Här kommer några bilder jag tog med systemkameran tidigare idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0