Agility

Idag åkte jag och Denise till Gävle BK och körde agility, vi hade tur. 2 hinder stod ute (bättre än inga alls) det var A--hindret och balanshindret. Toppen tänkte jag, de två hindrerna som Izor har svårast för, hur ska detta då gå? 
Det gick kalasbra, trots att snön var riktigt djup och det var svårt att ta sig fram så var det värt det. Jäklar vilken glöd det var om Izor och Herkules blev toklycklig.Han tyckte att A-hindret var riktigt läskigt först men efter att Izor hoppat upp och ner för det så sprang han frivilligt över hindret. 
 
Imorgon kommer det en bal med hö åt kaninerna, åh toppen. De som nästan har slut. Fler bilder från dagen får jag imorgon av Denise när hon kommer över med dem på ett USB. Tills vidare får ni se mina bilder från dagen, men det gör väl ingenting? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder och fina videos. :) Roligt att se! :)

Svar: Vad roligt att du tyckte om dem! :)
Mandana Veysi

2013-04-07 @ 14:55:28
URL: http://Chinchillahund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0