Valbo

Sov hos S igår kväll, kom hem kl halv 11 idag. Åkte till Valbo med Denise halv 2. Köpte Shy Feeder och ett dosmått till Izor. Och för en gångs skull köpte jag någonting åt mig själv! Köpte 2 nagellack, en eyeliner, en mascara och en penvessare(?) för kajaler. Hittade även världens finaste skjorta. såklart var den enorm på mig. Trist.
 
Vi strosade omkring i Valbo ett tag innan vi åkte hem, sitter här nu. Har städat och ska ge Izor mat + första dosen av Shy Feeder, sen ska jag ta mina mediciner och vänta in Denise som kommer hit för att kolla på en film.
 
Imorgon kväll ska jag och Iz på hundmötesträning vid högskolan. Ska ladda båda fickorna proppat med godis, det kommer att behövas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0