Temadag

Det var temadag idag i skolan så jag beslutade mig för att gå dit, vi skulle på föreläsning på Foketshus om en transsexuell kvinna, det var en jättebra föreläsning och efter det var det lunch. Fick i mig lite mat och efter det skulle vi tillbaka till skolan, det blev lite mycket för mig så jag snappade upp mentorn så pratade vi. Vi tog en liten promenad så vi kunna prata i lugn och ro, det kändes bättre efter att ha pratat lite om det.
 
Och jag förstår inte hur jag kan ha missat alla dessa fina människor i klassen, är glad att jag går med dem. Och speciellt Emma som har ställt upp så för mig och varit så supergullig. ♥
 
Nu ska jag vänta in pappa så ska jag cykla alt gå till granngården och köpa en födelsedagspresent till min fina vän som fyller år imorgon. Måste ta en dusch först, fick lite panik i skolan så jag började svettas som ett as, tack och lov verkade det inte märkas. 
 
Den 30 har jag möte i skolan, efter det åker Izor och jag på äventyr. Ser fram emot det, vi får se vad som kommer att hända, kommer att ha med mig datorn så att jag kan blogga när jag är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0