Snö

Idag har en hel del blivit gjort.
 
Har inte sovit ett blund inatt men inte kunnat kliva ur sängen pga kraftig mensvärk, när jag skulle gå till skolan 10 över åtta så skickade jag ett sms till Emma att jag skulle bli sent då jag låg på hallgolvet och hade kramper i magen, efter en kvarts vila kunna jag resa mig upp, ta en värktablett och sen lägga mig på golvet igen. Efter en stund kunna jag tack och lov gå. 
 
Skrev prov när jag kom till skolan, helt väck. Hade inte fått instuderingsfrågor till provet heller så det var lite kämpigt. Skrev ialalfall det jag kunna och lämnade in det sen, efter det hade jag tid hos frissan. Herregud vad mycket de klippte bort, jag har har långt hår längre. Får lite ångest över det, jag trivs inte i kort hår. Men frisören behövde verkligen klippa bort det då det var så slitet och dött. Ska köpa massor av bra hårprodukter så jag slipper gå till frisören och bli bestulen på mera hår i framtiden! 
 
När håret blev klart så mötte jag Emma och co, fick låna E:s busskort och åkte hem för att rasta Izor. När han var rastad och klar åkte jag tillbaka till skolan och hade lektion, när lektionen var slut åkte jag till sjukhuset  och träffade min sjukgymnast. 
 
När jag kom hem från sjukgymnasten så tog jag ut Izor på en promenad, det har snöat konstant sen vid halv 4 tiden. Det börjar bli vinter ute nu. Vill verkligen inte det, men hellr snö än regn. 
 
Nåja, har kollat på lite tv, ätit lite och håller nu på att packa. Ska lägga mig för att sova strax. Är faktist ganska trött... Iz liv suger för tillfället, men det skall det bli ändring på! Träningsmotivationen kommer krypandes tillbaka. 
 
Har tyvärr inga bilder att bjuda er på idag, ska försöka fota en del i helgen!

Kommentarer
Postat av: miss random

stackars liten :(

2012-11-29 @ 21:47:14
Postat av: Anonym

Blogga mera! :P

2012-12-01 @ 17:21:19
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

bLOGGA mera! // Carla

Svar: Ska blogga ;) blogga du också!
Mandana Veysi

2012-12-01 @ 17:21:29
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0