Skola

Ska till skolan om 2 timmar, usch har ngen ork för det. Ligger och kramar om min älskade hund. Hals mjuka päls och underbra lukt vill jag bara vara nära. 
 
Ska ta ett par lugnange då jag inte mår nå vidare tip top, kanske orkar lektonen då.
Hur ser resten av dagen ut? jag vet inte, kanke åker upp till Dense en sväng om jag orkar, är så sjukt trött nu för tiden. Tänkte iallafall gå en sväng med Lisa och Iz, bestämmer mig inte för någonting än, får se sen.
 
Med herr terv då? Ja igår fick han ett kort träningspass, det var så pass mörk att jag knappt såg honom. Tur att han hade in reflexväst på sig så han syntes lite, kör nog lite target idag med honom för att trötta ut skallen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0