Skola imorgon

Kom hem för en halv timme sen, var till Denise och vi dunkade musik och kollade på film, mys!
När jag kom hem fick prinsen mat och nu springer han omkring med hög svans och sin råtta i munnen, haha. 
 
Har inte gjort något annat idag förutom att ha varit ute med Iz, imorgon ska jag till skolan på eftermiddagen. Känns som att det var evigheter sen jag var i skolan fast jag var där förra tisdagen! Iofs så var det temadag så vi var på föreläsning men endå. Saknar klasskompisarna så det ska bli skönt att komma dit en sväng, fast det är ett helvete för mig att klara av någoting speciellt just nu, men jag ska göra mitt bästa och försöka iallafall. Det är det viktigaste för mig just nu. Att jag iallafall försöker. 
 
Ska på rasten även gå till Gävleborgs zoo och köpa hundmat, få se om de har hemkörning imorgon. Hoppas det, annars får pappa hämta det med cykeln sen. 
 
Ska träna lite med prinsen och sen glo på en film. Blir nog bra!
Några bilder på Izor och Herkules från i mars. Hoppas vi får se dem leka snart igen när Izor blivit lite mer mogen i skallen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0