Shopping

Vi åkte först till Biltema idag, köpte 4 stycken träningsleksaker till prinsen, han är omöjlig med vanliga bollar, efter att ha belönat honom en gång med bollen så är den trasig. Förhoppningsvis håller dessa ett tag, snöret kommer säkert att lossna då de kändes lite kassa men det gör inte så speciellt mycket. Kan i värsta fall trä in ett nytt snöre.
 
Köpte även ett tvillingkoppel till Lisa, perfekt när L och K går själv med hundarna och kanske inte orkar hålla i 2 koppel! 
 
Efter turen inne på biltema rullade vi vidare till Stadium outlet, wow det var sjukt billigt där, nya favoritaffären? ja typ. Iallafall när det kommer till träningskläder/viterjackor.
 
Pappsen köpte mig en sportbh, ett par svarta träningsbyxor, ett par mjukisbyxor och ett par träningsskor. ♥ Tack snälla pappa! Nu ska jag vara med på idrotten så gott jag kan. Jag har en hel del problem med kroppen och det vet min idrottstränare så jag gör det jag kan göra och orkar, osv.
 
Skönt att komma igång och röra sig lite.
 
Efter Stadium åkte vi till ICA Maxi, köpte bla en jättegod sallad från salladsbaren.
Vi kom hem vid 4 tiden tror jag, har ätit min sallad och inte gjort någonting mer. Min huvudvärk vill inte lämna mig ifred, det kanske släpper när jag går en sväng med Iz. Sen ska jag försöka snöra ihop någonting till pappa, blir kanske en kaka, det är trots allt fars dag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0