Pizza

Vakande sent idag, hade tid hos Bup kl 10 men vaknade några minuter innan tiden skulle börja. Så jag smsade henne så ändrade vi tiden till 11.15. Var dit och vi pratade, förväntade mig faktiskt att medicinläkaren som hon pratade med hade kommit fram till en anti depressiv som jag skulle få prova men tydligen var det svårt då jag provat nästan "allt". Jag nåja, blev ledsen och besviken, vet att mediciner inte är någon långvarig lösning men jag hade verkligen behövt någonting som får mig lite gladare så att jag har mer ork och lust för saker...

Jaja nog pratat om mig, när jag kom hem från Bup kopplade jag Izor och gick mor skolan, skulle få lite uppgifter av Emma om biologin, hon är så söt och omtänksam, Goa människa. Tog även en cigg med Cornelia innan hon skulle till läkaren och jag till Gävleborgs zoo och prata lite hundmat och kolla om tandsten skrapan hade kommit in som jag beställde åt lilla Lisa och det hade den, gick och hämtade Lisa, betalade skrapan och pratade lite med tjejen som jobbar där. Hon är van att Izor och jag brukar komma in dit, nu har vi inte varit där på ett tag och hon tyckte att han hade blivit såå fin! Efter en stunds snack gick vi vidare på våran promenad. När vi tillslut kommit hem till Anna igen så skrapade jag tänderna på Lisa och vi pratade en stund innan jag begav mig hem, halva hemresan gick han med slakt koppel, cool, lugn och avslappnad. Jag likaså, äntligen börjar det bli bättring på saker, det är svårt att lära izor att främmande, speciellt män Inte är farliga när de kommer mot än och säger att de måste få klappa hunden, senast idag hände det, jag sa att han är osäker på människor speciellt män så ignorera honom. Icke då, han skulle ta och klappa honom i ansiktet och då sa faktiskt izor från genom att skälla på honom och backa. Mannen sa åt mig att det där är farligt när ha. Skäller folk i ansiktet, nej det är inte farligt om folk inte bara ger fan i min hund. Suck, såklart var han tvungen att stanna och prata snubben också som hade en terv tik som avled för 5 år sedan, 15 år gammal.

Nåja, väl hemma så blev jag sugen på pizza så pappa och jag åkte till Willys pch köpte grejer för att göra det, dem blev jätte goda och jag är proppmätt fortfarande.

Var sen ute och gullade med långöronen innan jag gick in och körde target med izor. Nu ska vi sova, ska försöka ta mig till skolan imorgon, det är temadag så...

Nåja, sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0