Nu händer det saker

 
Nu är det mycket som händer.
 
Gick till skolan idag och hade spec idrott, det var bara jag och Emma där, haha. Men det var lugnt och skönt och vi jobbade, efter 1,5 timme var jag helt slut och kunna lägga mig för att sova. Efter skolan gick Emma och jag till frisören och bokade en tid åt mig imorgon, när jag kom hem insåg jag att den tiden inte passade alls! Så jag ringde dem 4 min innan de stängde och bokade om tiden. Kommer klippa mig imorgon, men det blir innan lunch istället för efter skolan. 
 
För kl 15.00 har jag tid hos min sjukgymnast, åhh det är verkligen mycket som händer imorgon. Stress, stress, stress... Efter det ska jag hem, fösöka ta itur med en lagomt understimulerad Tervueren som jag tänkte cykla med idag men eftersom det haglade och var snorhalt på marken så valde jag att låta bli. Har blivit lite trickträning inomhus istället.
 
Ska även packa och ha resväskan klar för direkt efter mötet på fredag åker vi! Hundmaten kom vid 6 tiden iallafall, det är så bekvämt att betala hundmaten i butiken och få den levererad till dörren. Speciellt nu när det är vinter!
 
Hade bokat träff med Hana imorgon men vi valde att strunta i att ses imorgon för att jag kommer vara så stressad endå, kommer bli ännu mer stressad om jag vet att jag ska träffa någon, i detta fall henne när jag är hos sjukgymnasten och sen cykla hem, fort, fort, fort...
Nästa vecka då ska vi ses! Jag fattar inte, vi bor ca 10 min promenad ifrån varandra men har fortfarande inte setts. Haha, nåja nästa vecka då SKA vi ses!
 
 
Sen börjar det närma sig hundmässan, jag är riktigt taggad. Ska shoppa, shoppa och shoppa. Iz ska få en björkis sele som han ska ha i skyddet, få se om de säljer några där. annars får jag beställa en sele. Ska även träffa min uppfödare Åsa, så spännande!
 
NU ska jag kolla på en film och sova, för jag har en lång dag som väntar imorgon. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla, Farre & Ess

Tack för besöket på min hemsida. Kul att du gillade den.. och mina hundar förstås...mina ögonstenar.
Läste att du skulle till mässan.. antar att det är Stora Sthlm om 14 dgr du menar. Kom förbi vår rasmonter då. Jag och Farre sitter där på söndagen mellan 9-13 och ska även gå rasparaden.

Ha det gott, så ses och "hörs" vi
=)

Svar: Tyvärr kommer jag bara vara på mässan under lördagen, åker dit via skolan... Hade varit roligt att träffa er! Kanske nästa år om ni ska dit? :)
Mandana Veysi

2012-11-28 @ 23:19:48
URL: http://www.zebbeluringen.se
Postat av: Hana

Vem ska du åka med till hundmässan? :) Tänkte om vi kan åka ihop om det inte är skolan du ska åka med?

Svar: Åker dit med skolan, dock samåker vi bara dit och hem, så vi kommer inte alls vara knytna till klassen när vi är där :) Kommer dock bara vara där på lördagen, lite trist då belgarna går på söndagen :(
Mandana Veysi

2012-11-29 @ 00:00:40
URL: http://teamsportdogs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0