Mys

Har legat med Izor i famnen och tänkt på massa saker. Vackra hund, jag är så förbannat lycklig lottad att jag har dig, jag har kollat tillbaka på din fd ägares blogg och spanat in annonsen som legat där, det stod klart och tydligt att han absolut inte omplaceras till vem som helst och att hon är noga med att vem som skulle få äran att leva med honom. 
 
Tänker på hur det hade sett ut här utan Iz, det är svårt att föreseställa mig ett liv utan denna hund, nu har jag snart fått spendera ett helt år med honom. Tiden går fort. 
 
Vi har mycket att ta oss igenom och det kommer vi att fixa, vi är envisa båda två! 

Jag är galet sugen på att träna agility men Gävle BK har ingen inomhushall man kan träna i nu när hindrerna är inplockade. Jag vill lära mig handling, det är så fint att se klipp på folk när de kör med sina hundar, vilket team och vilken energi det är emellan dem. Att se dem sammarbeta så fint får mig nästan gråtfärdig. Izor älskar agility så jag vill bli duktigare så vi kan utveckas ihop. 
Det hade varit riktigt roligt att tävla officiellt en gång iallafall, där hänger allt på mig. Vågar jag?...
- Klart som fan, nu får jag ta mig i kragen och anmäla mig till en tävling när vi är redo. 
 
---
 
Idag har Iz föresten ätit Shy feeder i 15 dagar, inte någon större skillnad sen förra veckan. Bild kommer här.

Kommentarer
Postat av: miss random

och Iz har tur som har en sådan bra matte! :)

2012-11-25 @ 22:54:44
Postat av: Hana

gud vad tråkigt jag ville med prova på agility nu när asterix verkar tycka det är skitkul att hoppa, krypa o klättra :( men happ då får man vänta till våren antar jag?

Svar: Ja precis, om det inte finns någon annan klubb i närheten so kanske har en inomhushall, Tycker att det borde finnas, vad gör annars alla de som tävlar agility under vinterhalvåret? ... :o
Mandana Veysi

2012-11-26 @ 00:58:50
URL: http://teamsportdogs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0