Lördag

Vaknade för 2 timmar sen och solen börjar redan sakta men säkert att gå ner. Fy så trist det är när det blir mörkt vid 4 nu för tiden, man hinner inte få mycket gjort. 
 
Har även tappat min ena piercingkula, tror den hamnade i handfatet och svalde nästan staven. Suck. Det är verklien naket att bara ha 1 piercing i munnen. Imorgon får jag leta som en tok hemma och se om jag hittar någoting som jag kan ha som tillfällig piercing så får jag gå till Redrum på måndag och köpa mig en ny kula. 
 
Blir inte skogen idag, L är fortfarande dålig och K ska iväg. Så jag får ta med en boll ut på åkern och kasta åt honom, sen får jag se vad jag hittar på för aktivering. Blir kanske lite trix bara, är helt slut i kroppen och huvudet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0