Hemma

Kom hem för en liten stund sen, har spenderat kvällen med Denise och firat henne i förskott då jag åker till Söderhamn imorgon. Lite tråkigt att jag planerat så dåligt, åh de som vela bjuda på fika och så. Känner mig jätte elak fast jag tror att Denise tycker att jag överrreagerar.
 
Åkte iallafall och köpte en present till henne, hon fick en likadan mössa som jag har, en stickad med fakepälstofs på, och en ansiktsmask. 
 
Jag fick även ett nytt akvarellpappersblock av henne då häftet hon fick låna av mig nästan var slut, inte behövde hon köpa ett nytt block! Nåja, väldigt snällt av henne iallafall. ♥
 
Vi har tittat på film och myst lite med djuren, har ett litet favoritmaravin där, Han är vit med brun mask, sa direkt "Åh men titta, en Izor i marsvinsformat" bara det att marsvinet de brun och inte svart mask. Supersöt liten kille.
 
Ska orkar inte packa idag, VILL inte. suck. Ska krama om min fina hund som ligger och sussar så sött vid mina ben och sen säga godnatt. Jag är helt mentalt slut efter skolan, ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0