Handlat

Fick ställa in mitt bup möte idag för att åka till Granngården för att köpa kaninmat. Blev chockad när jag såg att de inte hade en smula hö kvar. Blir att köpa en säck hö nere på stan imorgon. Kaninerna måste ha hö så jag får blunda och betala det skyhöga priset. Var in på dollarstore en snabbis innan pappa och jag cyklade hem. Köpte lite träningsgodis åt prinsen, 10kr för 200g! Det är sjukt billigt. Älskar dollarstore
 
Slängde in några potatisbullar i ugnen åt pappa och mig, och nu har jag ätit lite tofuline glass. gott som attans var det.
 
Har pussats och gosat med Izor nu de senaste dagarna, jag är så tacksam för att jag har fått äran att lärra känna och leva med denna underbara individ.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0