Dagen

Började dagen med att gå en långpromenad med Izor, gick till ett ställe vi aldrig gått till och upptäckte att det var en jättefin skog där. Ca en kvarts promenad från mig. Gick dit och släppte Izor så att han fick springa, och ojoj vad han sprang, han hoppade upp på stenar, över stockar och tokrejsade runt där. Det var så härligt att bara gå omkring där på en mjuka härliga mossan och se sin hund alldels lycklig. 
 
Efter någon timme där så gick vi hem, tränade på att gå fint i koppel, stannade varje gång han drog. Jisses, hunden fattar att han ska komma till mig och ta kontakt för att vi ska gå vidare men han ger sig inte, han drar i vilket fall! Så vägen hem tog sin tid. 
 
När vi kom hem åt jag lite fort och sen cyklade jag till Denise och spenderade kvällen där, vi pratade, sjöng, dansade och dampde totalt. Haha roligt hade vi! 
 
Nu är jag hemma, tog två bilder på Izor som jag tänkte visa, nu har han ju ätit Shy feeder i 8 dagar, ser ni någon skillnad än? Hans päls är ännu finare och jag kan säga er att han har topp kvalité på pälsen, det har han alltid haft. 
Tycker även att det börjar bli lite längre päls runt manen på honom, Knäpper ett par nya bilder omm ett par dagar så får vi se om det hänt någonting mer sen dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0