Vad vill ni?

Vad roligt att det är så många som följer bloggen, jag är hemskt ledsen för den dåligt uppdateringen. Just nu är det inte mycket som händer men jag lovar att bli bättre på att blogga. Är det någonting speciellt ni läsare vill läsa om? 
 
Nu ska jag återgå till tv tittandet och mys med Izor, imorgon om vädret blir lika fint om det var idag så blir det en tripp till skogen om Lisa är piggare, blir som jag skrev tidigare svårt att få med sig 3 hundar till skogen samtidigt som jag vill träna Iz. Är L piggare så kör vi budföring med hundarna så blir det lite sök/uppletande med Izor och eventuellt Milla. Vi fokuserar på budföring och inkallning med Pandora.
 
Blir nog en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0