Valbo och Skutskär

Idag var jag och pappsen till Willys och handlade lite veganmat åt mig. Sen tog jag och min lillebror bussen till Valbo för att lämna in min Iphone, så om ca 3 veckor får jag tillbaka den/en ny.
Vi gick omkring lite i köpcentret och på Ikea.

På Ikea köpte jag en plastpåsebehållare som är perfeka höhäckar åt kaniner. Så nu har även Intro en höhäck.
Efter det gick vi till köpcentret och tittade på lite Xbox spel men brorsan hittade inget. Sen gick vi till Coop och jag handlade lite basilikapuckar och en dricka var åt oss. Det sista vi gjorde var att gå till Djurmagaziet och där köpte jag torkad kycklingfilé åt prinsen som han avgudar och bajspåsar år Sabina då hon bad mig köpa det åt henne.

När vi kom hem så tog jag Izor och åkte till Skutskär för att träna med de bästa. Träningspasset gick sjukt bra för att vara första gången han var okopplad (han hade spårlina som släpade på backen) och störning av Arach.
Ojojoj vad Sabina och jag inte var populära då. Han vela leka me Arach, så fick han inte det!

Vi körde lite inkallning, gick sådär men jag är nöjd! (Det var roligare att springa till Arach än till matte)
Sedan tränade vi lite fritt följ. Han var väldigt trött då så vi gav oss efter en stund och lät monstrerna leka. Efter det gick vi hem till Sabina och tittade på några sista minutenresor till Grand Canaria.

Vi ska dit i sommar har vi bestämt! Nice! Tog bussen som gick runt halv nio tiden hem.
Har tittat på tv och pappa kom nyss in med Izor och ligger och sover i hallen.

Tack för ännu en lyckad dag Sabina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0