Skutskär

Efter skolan så hämtade Sabinas syster upp oss och vi åkte till Granngården för att jag behövde pellets åt kaninerna då det var helt slut hemma. Efter det åkte vi till Ica Maxi och handlade. Jag köpte två påsar kycklinglår för 20 kr förpackningen! Så 2 kg för 40kr, inte illa.

Efter det åkte vi hem till mig, Sabina hjälpte mig att bära hem pelletsen (25kg) och då hämtade Izor och åkte till Skutskär. när vi kom till Sabina så hämtade hon hundarna så gick vi till skogen en stund. Efter det gick vi hem till henne fixade käk då vi var vrålhungriga. Vi tinade rå kyckling till hundarna som de fick till middag.

Efter en stund tog Izor och jag bussen hem. när vi kommer innanför dörren ser jag ett paket till mig, det var ett smakprov på Magnusson Meat & Biscuit foder. Izor tycker om det, han får fodret som träningsgodis. Nyttigt och bra, det gillar vi!

Nu ska grabben och jag krypa till sängs, båda är riktigt trötta!


Kaninpellets

Smakprov på hundmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0