Planering

Det har inte varit nå vidare bra uppdatering på bloggen nu. Jag skyller på att jag har haft fullt upp med skolan.

Idag mådde Iz inte så jätte bra, han hade tuggat i sig en bit av en matta. Jag förstår att han mådde dåligt, kan inte ha varit roligt för magen. Han spydde på morgonen och sket inne under tiden jag var i skolan. 
Så fort pappa kom hem började Iz skämmas över vad han hade gjort. Stackars hund, han kunna inte roför det. 

Han fick iallafall lite kokt ris och rå kyckling och han mår redan mycket bättre. 
Gick ut med honom direkt efter skolan och sen gick jag hem och bäddade ner mig framför tvn ett tag.

Efter att alla djuren hade fått mat så började jag fixa käk åt pappa och mig. Det blev potatisgratäng (vegansk) pepparrotsås, bailikapuckar och en sallad med bla avokado och tomat.
Pappa fick stekt kött istället för basilikapuckar.
Efter maten hamande jag och pappa i matkoma. Kollade på Simpsons och Family guy tillsammans med Iz som låg och sov bredvid mig.

Nu är pappa ute med Iz då jag är helt slut, men det har varit en bra dag idag, lite stressig bara.

Imorgon har jag och Sabina bestämt oss för att ses med hundarna och gå i bollan och fika. Vi vill ha med oss lite folk då det alltid är roligt att träffa nya människor och det är jättenyttigt för hundarna att träffa nya hundar. 
Så Denise och hennes Dalmatiner Herkules följer med och Sofia och hennes Whippet. Förhoppningsvis är det flera som är sugna på en heldag med oss!


Red Goblin's Izor <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0