Min Iz

Vad heter din hund?
Red Goblin's Izor

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Jag valde inte namnet, han hette det när jag köpte honom och han är verkligen en Izor!

När är din hund född?
10 februari 2011

Vilken ras är den och vilken färg har den?
Belgisk Vallhund/Tervueren (Red fawn)

Vart köpte du hunden och vad kostade den?
Vi köpte honom i Boden och vi betalade 6000kr för honom (22/1-12 Då var han 11 månader)

Varför valde du just den rasen?
Jag har alltid haft belgare runt omkring mig, jag älskar rasen och kan helt enkelt inte leva utan den.

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej, ingenting är planerat än. Men i framtiden så.

Är hunden rädd för något?
Ingenting jag vet.

Vill du ha fler hundar av samma ras?
Absolut, en gång belgare alltid belgare

Kan hunden några konster och lydnad?
Han kan en del trick. B la höger och vänster tass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0