Matlagning

Är hemma nu efter en lååååångpromenad med prinsen.

Vi har tränat inkallning och det gick suveränt! Jag tvekade först att ha kopplet släpade på backen medans vi tränade, så i börja höll jag i kopplet men sen insåg jag att det inte blir någon träning om vi står 2 meter från varandra. Så jag beslutade mig för att tro på honom. Och ropade "hit". Vem kommer i full galopp springades och sedan sätter sig så snyggt bredvid matte? Jo Izor! Jisses vad dyr han är idag.

Vi var på en gräsplätt, på ena sidan var det ett staket och på andra sidan var det en gångväg + bilväg. Många rastar sina hundar på den sträckan, vihade tur som inte stötte på några hundar just då.

Hade med mig lilla Lisa som jag knöt fast i staketet och han struntade i henne totalt!
Älskar min gohund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0