Älskade älskde hund

Var som sagt i Norrköping från i söndags till igår. Det var väl inte någon höjdare där, hade Iz fått följa med hade det varit kanon. Tror att han skulle älskat miljön att vara i.

Igår mötte iallafall pappsen och Izor upp mig på stationen. Gissa om jag blev glad. Hela dagen igår vägrade izor att lämna mig. han skulle ligga så nära som det bara gick och så. Sjukt mammig var han.

Idag hämtade jag Lisa så gick jag till stan och mötte upp Sabina och Arach och Emelie och hennes två hundar Lisa och My.

Vi gick till boulgonerskogen och tränade en stund, efter det gick vi till rastgården så att de fick leka. När Emelie gick till sin buss så gick Sabina och jag hem till mig en stund. Efter det gick vi till stan och jag blev bjuden på kinamat av Sabina. ♥

Sitter just nu och försöker träna på vad jag ska säga på nationella provet imorgon. Ska sova snart. Är riktigt trött.


Jag och Izor - Bild Sabina Petterson

Jag och Lisa - Bild Sabina Petterson

Arach och Sabina - Bild Mandana Veysi (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0