-

Idag har Izor och jag inte gjort så speciellt mycket, vi har tränat fotposition, sitt, ligg osv med störning. Bla fram lastbilar som kört förbi, cyklister och en hund. Han stannade upp när han såg hunden men jag lyckades få han intresserad av mig.

När vi kom hem så ställer Izor sig på bakbena och tassarna på en spisplatta, jag fick panik och röt i åt honom så högt att hela grannskapet borde höra det. Tack och lov var plattan avstängd men tänk om den var på högsta värmen? Izor sprang in i ett annat rum och la sig där ett tag.
Gick in till honom sen och mös med honom. Han la sig i mitt knä och kurrade ihop sig.

Nu är han ute med pappsen en sista sväng innan läggdags.

Idag fick jag träffa Rico och Kexx i skolan för första gången. Rico är en BC och Kexx är en Aussie. De är två sjukt fina hundar.


Kexx & Rico


Izor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0