Bildbomb

I förrigår sov Denise här, vi kollade på Let me in och Avatar (jag vet att jag har sagt hundratalsgånger att jag ALDRIG tänker se Avatar om jag inte får se den i 3D, och det kommer inte att hända så det var på tiden att jag såg den) den var för övrigt sjukt bra!
 
Sen däckade vi vid halv 5 på morgonen, vaknade runt 11 och hoppade in i duschen, Denise vakade vid 1 tiden. Vi åk frukost och sen fixade vi oss. Efter det gick vi ut och Denise fotade lite porträtt på mig och Iz och när vi tränade. Så nu äntligen kommer lite bilder.
 
Har förövrigt dragit på mig en förkylning. Inte så roligt.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Pettersson

Vilken schäferstjärt han fick på första bilden, haha.
Jättemysiga bilder på er två!

Svar: Har inte tänkt på det, haha. SchäferIz.Hihi tack! :)
Mandana Veysi

2012-07-06 @ 14:08:34
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0