Fläkt och fart, vallhundar såklart.

Izor, Smilla och arach gick jättebra ihop. De lekte och härjade i drygt 2,5 timme.
På vägen hem var Izor så trött så att han gick bredvid mig hela tiden. Han såg helt slut ut och pälsen full av fryst dräggel från de andra hundarna, mysigt!

När vi kom hem så sprang han in på mitt rum, slängde sig på sängen och sov i drygt en timme, han sov så tungt att han inte reagerade när jag smög ut ur rummet.

När han hade vaknat så körde vi lite klickerträning, efter det började jag börsta honom. Jag har fått bort rejält med valpull, han ser så rolig ut med pälsen men den lär bort någon gång.

Efter det så har vi myst och bara tagit det lugnt. Jag ska ut med honom snart så att han får kissa av sig. Sen ska jag nog slå på en film. Är jätteglad att vi träffade Sabina och gänget, det ska vi absolut göra oftare!



Arach och Izor ♥

Izor, Arach och Smilla ♥


Izor prinsen

Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ska helt klart göras oftare! :D

2012-01-28 @ 18:14:43
URL: http://shepherds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0