Föreläsning

Idag vi vi med klassen på Kenth Svartbergs föreläsning. Det var väldigt intressant och jag fick mycket nytt att tänka på.

När det var klart så mötte pappa upp mig med Izor efter halva vägen, sen gick pappa hem och Izor och jag gick en långpromenad. Eftersom  pappa inte vet hur man sätter på Izors sele så hade han bara halsband på sig, herregud vad jobbigt det var. Han drog kors och tvärs, fick jätte ont i armen och blev till slut riktigt less.

I slutet av promenaden så fick han springa av sig i en rastgård, han sprang runt runt runt. Haha han såg så glad ut!

Nu är vi inne och Izor har däckat på golvet, jag ska göra kväll för mig snart jag också.
Har sovmorgon imorgon, skönt! Då får jag vila ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0