Sjukhuset för blodtagning

Ska snart rulla iväg till sjukhuset för att lämna blodproverna och jisses vilken huvudvärk jag har.
 
Har iallafall varit till Nordost och hämtat Lisas grejer, tyvärr hittade jag inte mitt läderkoppel i den röran. Det låg möbler huller om buller så jag kom inte fram, var lite sorligt att se det. I 9 år har jag gått dit, det har varit lite som mitt andra hem. 
 
Nåja, fick iallafall med mig en liten säck hundmat, en vanlig promenadsele som verkar för liten, lite bajspåsar, hennes vintertäcke och henned flytväst från Hurtta som jag ska sälja.
 
Jag har ingen användning för den och behöver pengar! Aldrig använd utan bara provad, tyvärr är inte prislappen kvar men den gick på några hundra. Ska kolla på nätet vad olika ställen tar för den flytvästen och sen sätta ut en annons. Den är jättesnygg, i rosa dessutom!
 
Nåja, ska väl äta någonting nu innan jag går till bussen, kommer hem ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0