VoH

Har pratat med Marie som jobbar på Filippas Foder på facebook ang VoH. När jag och Carla var inne på butiken så frågade hon mig om jag vela beställa en låda VoH då det är billigare. Om jag vill, så nu har hon skrivit upp mig på listan för beställningen den 25:e. Så den 27 kommer lådan finnas i butiken.
 
Izor väger förövrigt 17,8kg nu. Han har fått jättefina muskler också. Han älskar att bada och apportera vattenleksaker så det är jättebra både för kroppen och för musklera. Sen så tycker han att det är förbaskat kul och det är ett stort +.
 
Imorgon ska jag köra ett hårt pass med honom, tänkte träna lite med klicker på kvällsidan. Vi ska finslipa på att buga så att det sitter! Sen vet jag faktist inte vad jag ska klicka in. Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina hundar äter också VoH! Bästa fodret jag varit med om!

Svar: Ohja, jag håller med dig!Min hane har alltid haft känslig mage men han är jättefin i magen nu med VoH.
Mandana Veysi

2012-08-10 @ 12:01:44
URL: http://wingforsflocken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0