Städdag

Idag ska det storstädas och handlas, vet senare på kvällen ska jag ta det lite lugnt och lägga mig någorlunda tidigt för att hinna upp i tid imorgon. 
 
Troligtivs åker vi till Furuvik imorgon, det beror helt på hur pigg Carla är när de kommit hit. Eftersom det blir bra väder imorgon. Jag längtar jättemycket! åh. Det här kommer att bli underbara dagar. 
 
Inte nog med det så håller jag på att längta ihjäl mig efter hararna, när jag går in på ett Belgisk hare forum på fb så kan jag inte sluta tänka på mina två. Min prins kommer hem snart, ska kolla med uppfödaren om han hittat någon som an transportera honom hit. Och Yrapyra får jag hem i Oktober.
 
Nu ska jag slänga på mig något och gå ut på en snabbrunda med Iz sen ska jag börja städa. Längtar tills vi sa handlla, haha. Varför? jo för att då får jag köpa massa god mat såklart! Ska köpa mjukost på tub till Izor, och se om de har bollar på willys.  Måste köpa en! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0