Snabbt inlägg

Har egentligen ingenting att skriva men Iz och jag ska snart möta upp Sabina vid Polhemskolan och sen dra oss mot Sofi och tillbringa kvällen där. Iz och jag sover över men Sabina åker hem någon gång inatt.
 
Prinsen har varit väääldigt mysig idag, vi gick en runda och stötte på en kvinna med en äldre terv och en terrier Jag tror att det ä en personen som har velat gå promenader med mig och Izor via fb. Ska kolla på fb sen om det är hon jag såg för isånnafall bor vi bara några meter ifrån varandra!
 
Bjuder på en fin bild på Izor som jag tog med iphonen när vi var i Hedesunda. Han sprang fritt hur han vela fast med kopplet släpandes utifall någonting skulle hända. Tycker verkligen om denna bild på min snygging, den är redigerad i Pixlromantic
 
Rekomenderar verkligen den appen, finns så många olika frger och nyanser som man kan använda. Publicerar både för och efter bild så ser ni vad jag menar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0