Skoputsning

Putsade kängor för första gången i hela mitt liv! Har ju smörjt in mina röda Dr Martens med läderfett men har inte putsat dem med borste. Vet inte om vi har någon putsborste, annars ska en införskaffas.
 
Smörjde inte dem med läderfett utan med någon form utav kräm som man duttade på, krämen var för svarta kängor/skor och jag som aldrig har putsat skor blev svart om händerna. Det finns ju en färglös kräm men jag vill ha med svart färg just för att kängorna ska bli "svartare" om man kan säga så? 
 
Om Sabina ska köpa mina röda som hon troligtvis gör så ska jag tipsa om den där krämen, om hon vill ha den lite mörkrödare så är det ju bara att köra på den svarta krämen! 
 
Sen när det blir kallare ute så ska jag smörja in dem i läderfett just för att lädret inte ska spricka och för att man inte blir lika kall om fötterna när de är infettade!
 
Haha, nu blev det ett inlägg om enbart skor. Men det är bra med lite variation!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Pettersson

Naaaajs! Synd att du är så dyr bara, inget jävla kompispris här inte. Är det för mina zombieutslag? Det är ju inte mitt fel....

Svar: Haha, de är faktist inte så pjåkigt pris, hade tänkt mig 750 först men nä, ^^ även fast jag bara använt dem sen januari!
p.s eheheh, kan bero på utslagen också, MEN jag tycker om dig. <3
Mandana Veysi

2012-08-21 @ 02:18:46
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0