Skolstart

Idag började "äntligen" skolan, vi hade upprop och sedan fikade vi. Efter det så gick Sabina jag och Johanna ner till hälsocentralen (som ligger i våran bygnad) så jag fick ta den sista livmoderhalscancer sprutan. Snacka om att sköterskan drog ut på tiden, fick vibbar av att hon tyckte att jag var för "cool" för att jag inte gjorde en min. jag vet inte, de andra två sprutorna gick fort att ta... Jaja strunt samma.
 
Var på stan och hoppade lite, köpte ett linne, ett par byxor och två par lack tights. Sen åt jag och syrran sushi, så gott! (vegansk för min del såklart).
 
Imorgon har 5 kamp i bollan, woho roligt! Har smörj mina röda Dr martens som Sabina köper imorgon. Hon kommer att ha så mycket mer nytta av skorna än jag som bara kan ha dem på vintern då de är 2 storlekar för stora för mig. Men de sitter perfekt på henne.
 
Syrran har fixat mina ögonbryn också, skönt att det är gjort. Och på måndag är det skolavslutning skolfotografering. Hjälp vad mycket som händer på samma gång. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså det är skolavslutning på måndag? ;)

Svar: Oj, äh lyssna inte på det jag säger... ;)
Mandana Veysi

2012-08-24 @ 04:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0