Nytt försök

Har försökt att blogga från Sabinas dator nu 2 gånger, men min text har bara försvunnit. Gör ett nytt försök.

Vi åkte till Valbo med vicky idag, iz var också med. Vi åkte först till jennys hund och katt där jag köpte en namnbricka åt Izor, han fick även en liten påse godis av kassörskan då det var lördag. Efter det åkte vi till arkens zoo där jag köpte ett märgben, Sen gick vi in på köpis en sväng och izor fick sitta i bilen. Det var inte nå vidare varmt ute, annars skulle jag inte lämnat honom där!! Men vi gick iallafall in på köpis och kollade, S kollade efter en jacka och hittade en jättefin som hon ska köpa sen. Lite senare så åt vi och därefter åkte vi hem igen.

Hundarna fick springa av sig och sen mötte vi Daniel och Kia, vi satte izor och smilla i en inhägnad just för att dem inte går ihop med henne. Men hon lyckades krypa under grinden och så var den igång. När vi hade fått loss den så hade izor bitit sig i tungan så att blodet bara rann. Tack och lov slutade det blöda väldigt fort. Kia fick ett djupare rivsår på bogen men inte så pass djupt att det blödde tack och lov.

Gick till en annan inhägnad som jag och hundarna gick in i, Kia och arach lekte en liten sväng men sen började izor skälla och Kia tog sats och hoppade över staketet. Denna gång så skrek izor till och när vi hade fått loss hundarna så fortsatte izor fortfarande att låta och halta. Då blev jag så förbannad ledsen så att jag bara skrek, skakade i kroppen så att jag nästan skulle ramla ihop. Tack Gud så var izor hel, s kollade igenom honom och kände lite överallt på honom och sen så var han på benen igen. Men att se mitt hjärta gå omkring och halta eller ha ont tar död på mig. Vi gick iallafall en promenad och efter det så gick S och jag hem till henne och Daniel och Kia hem till sig. Hundarna fick mat och vi åt, sen gick vi ut och tränade lite lydnad, vi körde även en platsliggning på 2 minuter, izor reste sig och kom 1 gång. Är nöjd, har aldrig kört en platsliggning tidigare.

Sen fixade sabina mina naglar, de blev superfina som vanligt! Visar bild imorgon. Mina naglar har även vuxit en hel del sen sist (har brutit en dock).

Nu ska vi kolla på en film och mysa, det kommer att bli en tidig kväll för mig. Är riktigt trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0