Nya dr martens

Tog 13.06 tåget och kom hit för ca 2 timmar sen, fick ta bussen från resecentrum eftersom Klas jobbar till kl 6. När jag kom hit så fick hundarna hälsa och så. Lisa kom ner och hälsade på mig, hon har varit sängliggandes i flera dagar pga kraftig migrän. Såg att mitt ena paket hade kommit, satte mig på köksgolvet och slet upp paketet och där låg mina Dr martens. Åh vad fina dom är, de är i jättefint skick för att vara begagnade. Är så glad att jag vann auktionen på 10 hålen, jag sa till Lisa att dem skorna skulle jag ha till vilket pris! Nu väntar jag bara på mina 14 håls. Lisa ska maila till säljaren alt ringa personen ikväll och fråga varför skorna inte kommit än.
 
Nåja, har käkat en veganburgare och sitter nu och proppar i mig kaffegodis. Koffeinberoende som jag är. Hundarna ligger och sover och jag håller också på att somna. Ska slå på en film och bara mysa tills Lisa vaknar eftersom hon behövde vila en stund till, då får vi se vad som händer.
 
Jag fick även ett meddelande på facebook av Karin att Yra troligtvis är dräktig då hon börjat få mage nu. Hoppas hon tar hand om denna kull.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0