Nattinlägg

Blev ingen träning idag trots det fina vädret men Izor har inte dött av det. Jag tycker att det är skönt att ha en hund som kan vara utan hårdträning någon gång i veckan. Träning får han varje dag i vilket fall, ibland tänker jag inte ens på det. Det är nog många hundägare som inte tänker på det.
 
Idag har vi bla tränat lite trick och varit ute mycket i trädgården. Iz började morra på vattenslangen och bestämde sig för att den skulle dö. Han började tugga på själva "munstycket", tack och lov förstörde han den inte helt! När den är på så droppar det lite vatten och det sprutar lite på sidorna. 
 
Iz fick sig en dusch jag vattenslangen. Han tyckte inte att det var speciellt läskigt utan var väldigt nyfiken fast han hoppade till varje gång han blev blöt. Till slut lessnade han och gick och åt lite gräs. 
 
Lisa och jag har surrat väldigt mycket, varit ute och kollat på tradera. Har lagt bud på 2 par kängor. Hoppas jag vinner buden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0